[vc_row row_padding_bottom=”50″][vc_column width=”1/4″][vc_wp_custommenu nav_menu=”2794″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]KAKO POTEKA NAKUP V SPLETNI TRGOVINI PAPINA?

V kolikor je vaše naročilo oddano do 12. ure na delovni dan in vsebuje izdelke na zalogi (ob izdelku je naveden rok dobave 2 dni) naročilo prejmete že naslednji delovni dan. Razen pri artiklih, ki so v trenutku vašega naročila na zalogi v zunanjem skladišču – v tem primeru vam naročilo dostavimo v roku toliko dni, kot je navedeno ob izdelku. Trudimo se, da je naročen artikel pri stranki v najkrajšem možnem času.

V kolikor ob naročanju izberete Plačilo po predračunu je postopek tak, da lahko oddamo naročilo v obdelavo šele, ko prejmemo plačilo. Ker včasih žal banka rabi tudi kakšen (delovni) dan, da je plačilo vidno na našem računu, vam svetujemo, da nam ob svojem plačilu posredujete bančno potrdilo o plačilu na naš e-naslov irena@papina.si, da bo šlo vaše naročilo najhitreje v obdelavo.

Ob naročilu je pod vsakim artiklom naveden čas dostave. V kolikor naročite artikle z različnim dobavnim rokom, vam lahko po dogovoru naročilo pošljemo v več paketih brez dodatnih stroškov poštnine. Paket vam na dom dostavi Pošta Slovenije.

Na žalost, se lahko kdaj zgodi, da dobavitelju zmanjka zaloge in zato oblačila ne bomo mogli naročiti v željeni številki ali barvi. Takrat vas bomo kontaktirali in vam ponudili druge možnosti. Če boste naročilo že plačali in boste v tem primeru želeli naročilo preklicati, vam bomo denar seveda v celoti povrnili.

POSEBNA PONUDBA ZA NAŠE STRANKE:

Ker se zavedamo, da je včasih spletni nakup oblačil lahko nakup “na slepo”, vam omogočamo možnost predhodnega pomerjanja oblačil, kjerkoli v Sloveniji. Za pomerjanje oblačil se bomo z vami dogovorili individualno. Vabimo vas, da nam pišete na irena@papina.si in nam poveste kakšne so vaše želje, mi pa jih bomo poskušali čimbolj upoštevati in izpolniti vaša pričakovanja.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]