Splošni pogoji poslovanja

Natančneje o uporabi splošnih pogojev

  • Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Papina, ki je dostopna na povezavi https://www.papina.si (v nadaljevanju: ‘spletna stran’) in jo upravlja Perola, Irena Jurjevec s.p. (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).

  • Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Informacija o ponudniku in kontaktni podatki

  • Ponudnik: Perola, Irena Jurjevec s.p. (Spletna trgovina Papina)

  • Sedež ponudnika: Okonina 45 b, 3333 Ljubno ob Savinji, DDV: SI38769581

  • Matična številka: 7226292000

  • E-mail: irena@papina.si

  • Spletna stran: www.papina.si

  • TRR odprt pri DEŽELNA BANKA SLOVENIJE d.d.: SI56 1966 0501 2783 331

Cene

  • Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  • Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

  • Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe.

Naročila

  • Za oddajo naročila v spletni trgovini Papina.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne podatke pod zavihkom »Hitro naročilo«.

  • Postopek nakupa:

    1. Naročilo v obdelavi Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

    2. Naročilo sprejeto Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

    3. Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

    Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno.

    Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

    Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da kurirska služba blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

    V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

    Na spletni strani so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine Papina.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine Papina.si.

  • Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na irena@papina.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

    • V naslovu sporočila: Preklic naročila
    • V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

  • Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: irena@papina.si. Potrošnik mora nato blago v nepoškodovani originalni embalaži vrniti podjetju v štirinajstih (14) dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Priložena mora biti kopija računa.

  • Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, neoprane in nespremenjene in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi, ki mu je dostavila paket.

  • Za vrnjene izdelke ponudnik uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši uporabniku (kupcu) z nakazilom na osebni račun kupca.

  • O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti na kontaktni e-naslov: irena@papina.si.

  • Vračilu ali zamenjavi blaga obvezno priložite kopijo original računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo/zamenjavo blaga. Obrazec za vračilo/menjavo blaga najdete tukaj: https://papina.si/vracilo-v-14-dneh-odstop-od-pogodbe/

  • Potrošniki vrnejo izdelke po priporočeni pošti, skupaj s priloženim računom najkasneje v 30-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika: Spletna trgovina Papina, Okonina 45 b, 3333 Ljubno ob Savinji.

  • Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

  • Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Plačila

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

 

  • Uporabnik lahko naročeno blago v spletni trgovini www.papina.si plača na naslednje načine:

    • z gotovino ob prevzemu pošiljke: V plačilnih možnostih izberite opcijo Plačilo po povzetju. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v paketomatu ali na vaši enoti Pošte Slovenije.
    • po predračunu na TRR: Izdelke boste lahko plačali preko katerekoli spletne banke ali preko položnice na banki oz. pošti. Po potrditvi naročila vam bomo posredovali vaš e-mail naslov vse potrebne podatke za izvedbo plačila oz. nakazila.
    • preko Paypal računa

Dobavni rok

  • Ponudnik se bo potrudil, da bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, razen če pride do nepredvidljivih dogodkov na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev). Spletna trgovina Papina ima nekatere izdelke na zalogi v svojem skladišču, za te izdelke je dobavni rok 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki so na zalogi v zunanjem skladišču pa je dobavni rok 10-14 delovnih dni.

  • V primeru, da naročite več izdelkov, ki imajo različen dobavni rok, vam bomo izdelke poslali v več pošiljkah, brez dodatnih stroškov poštnine.

  • V primeru, da naročite več izdelkov, ki imajo različen dobavni rok, vam bomo izdelke poslali v več pošiljkah, brez dodatnih stroškov poštnine.

  • Več si lahko preberete na povezavi: https://papina.si/nakup-v-trgovini-papina/

  • Artikel bo dostavljen preko dostavne službe DPD ali preko Pošte Slovenije. Plačnik dostave je ponudnik. Stroške vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo krije kupec.

  • Naročila s skupno vrednostjo nad 70€ vam bomo dostavili brezplačno.

Cenik dostave

  • Vaša naročila pošiljamo preko kurirske službe DPD ali preko Pošte Slovenije s katerima imamo sklenjeno pogodbeno razmerje.

  • Strošek dostave znaša 3,90€.

  • Pri nakupu nad 70 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava po Sloveniji brezplačna.

Veljavnost ponudbe

  • Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

  • Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani, npr. opisi izdelkov, specifikacije, fotografije, so približne. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov, brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

  • Cene na ponudbi veljajo 3 dni.

Neprevzeti paketi

  • Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (stroški poštnine in pakiranja, stroški vrnitve paketa) in pogodbeno kazen v skupnem znesku 15 EUR. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Reklamacije in informacije

  • V primeru reklamacije ali povpraševanja po dodatnih informacijah v zvezi s storitvijo Papina.si pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov irena@papina.si.

Reklamacija stvarnih napak

  • Ponudnik jamči za kakovost izdelkov v zakonitem roku, ki začne teči z vročitvijo blaga potrošniku pod pogojem, da je kupec upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje izdelka, ki so priložena v paketu. Kupec lahko reklamacijo iz naslova stvarnih napak uveljavlja v skladu z veljavno zakonodajo.

  • Predvsem kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo ali kadar se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema.

  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

  • Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku na irena@papina.si. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla z dospelostjo na naslov: Spletna trgovina Papina, Okonina 45 b, 3333 Ljubno ob Savinji. Priložiti mora original račun.

  • Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

  • Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

    • odpravi napako na blagu ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    • vrne plačani znesek.

Pritožbe in spori

  • Ponudnik Spletna trgovina Papina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

  • Pritožba se odda prek e-poštnega naslova irena@papina.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

  • Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS).

  • Povezava do Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

  • Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Varnost

  • Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

  • Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega strani www.papina.si v celoti ostali shranjeni, varovani in obdelovani s strani Spletne trgovine Papina. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

  • Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na e-novice, uporabnik dovoljuje Spletni trgovini Papina, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje Spletni trgovini Papina, da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne trgovine www.papina.si in podjetja Irena Jurjevec s.p. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Arhiviranje pogodb

  • Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Irena Jurjevec s.p., Okonina 45b, 3333 Ljubno ob Savinji. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov irena@papina.si.

Pojasnilo

  • Splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.04.2018 Splošni pogoji ter vse ostale informacije lahko podjetje Perola, Irena Jurjevec s.p. spremeni brez predhodnega obvestila.

  • V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na irena@papina.si.

Nameni obdelave osebnih podatkov

  • Osebne podatke (ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko, geslo v šifrirani obliki in podatek o produktu, ki ga je oseba naročila) podjetje (upravljalec) Perola, Irena Jurjevec s.p., Okonina 45b, 3333 Ljubno ob Savinji, obdeluje zgolj za naslednje namene:

    • za vodenje evidence o kupcih produktov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja Perola, Irena Jurjevec s.p., Okonina 45b, 3333 Ljubno ob Savinji, www.papina.si
    • za pošiljanje e-poštnih sporočil (novic) z namenom obveščanja o novih produktih, akcijskih ponudbah in novih vsebinah na spletni strani www.papina.si, storitvah ali dogodkih znotraj podjetja Perola, Irena Jurjevec s.p., Okonina 45b, 3333 Ljubno ob Savinji,
    • za pregled poslanih e-poštnih sporočil, ki jih je posameznik odprl oziroma ga ni odprl, katere povezave je odprl oziroma kliknil (katere produkte na spletni strani www.papina.si si jih ogledoval), koliko časa si je ogledoval posamezno vsebino;
    • za segmentiranje posameznikov na podlagi dejstev iz prejšnje alineje in nadaljnje pošiljanje prilagojenih (individualiziranih) e-poštnih sporočil (to pomeni, da lahko različni posamezniki prejemajo e-poštna sporočila z različno vsebino) z namenom boljšega (bolj relevantnega) obveščanja posameznikov in doseganja višje stopnje odzivnosti na poslana e-poštna sporočila;
    • za namene analize življenjske poti uporabnika na spletni strani: od kod je uporabnik prispel na spletno mesto (vir prometa), za spremljanje zadrževanja na spletni strani, katere spletne strani je obiskoval, katere vsebine je prenesel oziroma si jih ogledal.
  • Vsa analiza in upravljanje s podatki je zgolj za interno evidenco podjetja Perola, Irena Jurjevec s.p., Okonina 45b, 3333 Ljubno ob Savinji

Varstvo osebnih podatkov

  • Podjetje Perola, Irena Jurjevec s.p. deluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. RS, št. 94/2007) in s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679) ter posamezniku, kateremu v sklopu varovanja osebnih podatkov zagotavljamo naslednje pravice:

  • Pravica, da od podjetja Perola, Irena Jurjevec s.p. kot upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:

    • namene obdelave,
    • vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki,
    • predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,
    • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.,
  • Razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika.

  • Brezplačno kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi posameznik sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahteva drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahteva, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.

  • Omejitev obdelave, kadar posameznik oporeka točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov

    • je obdelava nezakonita in nasprotujem izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevam omejitev njihove uporabe,
    • upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih jaz potrebujem za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
  • Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličem to privolitev za obdelavo osebnih podatkov.

  • Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujem drugemu upravljavcu, ne da bi me prvotni upravljavec pri tem oviral.

  • Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov.

  • Da zanj ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način nanj znatno vpliva, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

  • Pravica, da zoper upravljavca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava mojih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic posameznika

  • Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na e-naslov irena@papina.si.

  • Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

  • Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Pravna podlaga

  • Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

  • Upravitelj spletne trgovine www.papina.si, Perola, Irena Jurjevec s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

  • Za potrebe poslovanja www.papina.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

    • ime in priimek,
    • naslov in kraj bivanja,
    • naslov elektronske pošte,
    • kontaktno telefonsko številko,
    • geslo v šifrirani obliki,
    • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.papina.si.
  • Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Kaj so piškotki in zakaj jih spletna stran potrebuje

 

  • Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

    • Ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek
    • Življenjsko dobo piškotka
    • Vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število
  • Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.

Katere piškotke uporabljamo na strani in zakaj

 

  • Na spletni strani www.papina.si uporabljamo izključno piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje te spletne strani. Za beleženje statistike obiskanosti strani, uporabljamo Google Analytics. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z rabo v nadaljevanju opisanih piškotkov.

Seznam piškotkov, ki jih uporabljamo

 

PiškotekNamen in lastnikTrajanje
PHPSESSIDZapomni si prijavo registriranega uporabnika v spletni trgovini (Papina.si)trajno
_gatAnaliza obiska spletne trgovine (Google Analytics)seja
_gidAnaliza obiska spletne trgovine  (Google Analytics)1 dan
_gaAnaliza obiska spletne trgovine  (Google Analytics)2 leti
ssupp.chatidPodpora za klepet “v živo” (SmartSupp)trajno
ssupp.vidPodpora za klepet “v živo” (SmartSupp)6 mesecev
frFacebook3 mesece