Kako poteka nakup v spletni trgovini Papina.si

Ker se zavedamo, da je včasih spletni nakup oblačil lahko nakup “na slepo”, vam omogočamo možnost predhodnega pomerjanja oblačil, kjerkoli v Sloveniji. Za pomerjanje oblačil se bomo z vami dogovorili individualno. Vabimo vas, da nam pišete na irena@papina.si in nam poveste kakšne so vaše želje, mi pa jih bomo poskušali čimbolj upoštevati in izpolniti vaša pričakovanja.

  • V kolikor je vaše naročilo oddano do 12. ure na delovni dan in vsebuje izdelke na zalogi (ob izdelku je naveden rok dobave 1-3 dni) naročilo prejmete že naslednji delovni dan. Razen pri artiklih, ki so v trenutku vašega naročila na zalogi v zunanjem skladišču – v tem primeru vam naročilo dostavimo v roku toliko dni, kot je navedeno ob izdelku. Trudimo se, da je naročen artikel pri stranki v najkrajšem možnem času.

  • V kolikor ob naročanju izberete Plačilo po predračunu je postopek tak, da lahko oddamo naročilo v obdelavo šele, ko prejmemo plačilo. Ker včasih žal banka rabi tudi kakšen (delovni) dan, da je plačilo vidno na našem računu, vam svetujemo, da nam ob svojem plačilu posredujete bančno potrdilo o plačilu na naš e-naslov irena@papina.si, da bo šlo vaše naročilo najhitreje v obdelavo.

  • Ob naročilu je pod vsakim artiklom naveden čas dostave. V kolikor naročite artikle z različnim dobavnim rokom, vam lahko po dogovoru naročilo pošljemo v več paketih brez dodatnih stroškov poštnine. Paket vam na dom dostavi Pošta Slovenije.

  • Na žalost, se lahko kdaj zgodi, da dobavitelju zmanjka zaloge in zato oblačila ne bomo mogli naročiti v željeni številki ali barvi. Takrat vas bomo kontaktirali in vam ponudili druge možnosti. Če boste naročilo že plačali in boste v tem primeru želeli naročilo preklicati, vam bomo denar seveda v celoti povrnili.

Rok in način dostave naročila

  • V kolikor je vaše naročilo oddano do 12. ure na delovni dan in vsebuje izdelke na zalogi (ob izdelku je naveden rok dobave 2 dni) naročilo prejmete že naslednji delovni dan. Razen pri artiklih, ki so v trenutku vašega naročila na zalogi v zunanjem skladišču – v tem primeru vam naročilo dostavimo v roku toliko dni, kot je navedeno ob izdelku. Trudimo se, da je naročen artikel pri stranki v najkrajšem možnem času.

  • V kolikor ob naročanju izberete Plačilo po predračunu je postopek tak, da lahko oddamo naročilo v obdelavo šele, ko prejmemo plačilo. Ker včasih žal banka rabi tudi kakšen (delovni) dan, da je plačilo vidno na našem računu, vam svetujemo, da nam ob svojem plačilu posredujete bančno potrdilo o plačilu na naš e-naslov irena@papina.si, da bo šlo vaše naročilo najhitreje v obdelavo.

  • Ob naročilu je pod vsakim artiklom naveden čas dostave. V kolikor naročite artikle z različnim dobavnim rokom, vam naročilo pošljemo v več paketih brez dodatnih stroškov poštnine. Paket vam na dom dostavi Pošta Slovenije, ki vas pred dostavo obvesti o okvirnem času dostave (preko SMS-a ali emaila). V kolikor vas v tistem času ni doma, vas pošiljka še 15 dni čaka na prevzem v vaši poslovalnici Pošte.

Brezplačna dostava pri nakupu nad 70€!

  • Naročila nad 70€ boste prejeli na svoj naslov popolnoma brezplačno.
    Cena dostave za naročila s skupno vrednostjo pod 70€ je 2,90€.

  • Plačilo po predračunu ali po povzetju.

  • Izdelke lahko plačate po predračunu, preko paypal računa, s kreditno kartico, z GPay ali po povzetju.

  • V kolikor vam naročenih artiklov iz kakršnega koli razloga ne bomo mogli dostaviti ali pa boste želeli preklicati naročilo, preden bo obdelano vam bomo celoten znesek vrnili na vaš transakcijski račun oz. naredili dobropis v naši trgovini (izbira kupca).

  • Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: irena@papina.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

  • Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu opreme, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

  • Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku.

  • Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

  • Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti. Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

  • Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za izdelke iz kompleta

  • Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za enega izmed izdelkov, ki so tvorili komplet, lahko zanj zahteva vračilo kupnine. Potrošnik lahko vrne enega ali več izdelkov iz kompleta. Pri odstopu od pogodbe za izdelek iz kompleta potrošnik dobi na TRR vrnjen znesek ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva, v višini vplačanih sredstev za dotični izdelek, ki ga vrača.

  • V primeru odstopa od pogodbe si trgovina Papina pridružuje pravico do odštetja pridobljenega prihranka. Če je prihranek novega izbranega izdelka večji od prihranka vrnjenega izdelka, se razlike ne vrača, menjava pa se odvije po politiki odstopa od pogodbe za izdelke iz kompleta.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,

  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),

  • oblačil z odstranjeno originalno etiketo ne sprejemamo,

  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Pogosto zastavljena vprašanja ob
nakupovanju na Papina.si

246 2463317 fancy question mark transparent png fancy question fancy removebg preview -
Oblačil preko spletne trgovine še nisem kupovala, ker sem navajena oblačila pred nakupom pomeriti. Kaj mi lahko svetujete?

Seveda, popolnoma razumem, saj smo si tako zelo različne. Različne postave, različne velikosti, nekaterim ustreza oprijet kroj, druge ste rade bolj »na komot«. Toliko kot imam strank, toliko je različnih želja. In moja naloga je da prisluhnem vašim željam in vam predstavim modele, ki vam bodo kot uliti, ko jih boste oblekli. Če ste v dvomih glede izbire pravega modela in velikosti, me kontaktirajte. Za kontakt kliknite tukaj. Z veseljem se vam posvetim.

Kako naj izberem pravo velikost oblačil?

Pri izbiri prave velikosti oblačil si lahko pomagate s tabelo mer, ki je objavljena pod vsakim izdelkom, če se pomaknete nižje po strani navzdol. Predlagam, da se pri izbiri majic, oblek in hlač merite na spodnje perilo. Tako boste naredili najbolj realno izmero. Velikosti oblačil iz naše ponudbe so običajne, kar pomeni, da večini strank ustreza velikost, kot jo sicer nosijo (S = 34/36, M = 38/40, L = 42/44, XL = 46/48, XXL = 50/52, 3XL = 54/56).

Ali lahko plačam po povzetju?

Plačilo po povzetju je seveda mogoče. V tem primeru v košarici pred zaključkom nakupa izberete možnost »plačilo po povzetju«. Tako boste naročilo plačali poštarju, ki vam bo paket dostavil. Znesek plačila bo prav takšen, kot ste obveščeni ob oddaji naročila, saj vse dodatne provizije, ki jih običajno računa Pošta, krijemo mi.

Kakšen je strošek pošiljanja?

Strošek pošiljanja je za območje Slovenije 2,90€. Ob nakupu nad 70€ pa pošiljko prejmete brez stroškov pošiljanja.

Kdaj bom naročilo prejela in kdo ga dostavi?

Rok dobave za posamezno oblačilo, ki ga želite naročiti, je naveden pod okencem, kjer izberete velikost in barvo izdelka. Realni rok dobave je 2 dni za izdelke, ki so na zalogi pri nas in 7-10 dni za izdelke, ki so na zalogi v zunanjem skladišču. Ko vam paket pošljemo, ste o tem obveščeni preko emaila. O dnevu dostave pa vas nato obvesti tudi Pošta, ki vam bo paket dostavila. Če v trenutku dostave paketa niste prisotni na naslovu dostave, vas bo paket še 15 dni čakal v poslovalnici vaše Pošte.

Kaj pa če mi oblačila ne bodo prav?

Če se zgodi, da vam naročena oblačila niso prav ali pa vam preprosto ne ustrezajo in se v njih ne počutite dobro, oblačila brez problema lahko vrnete ali zamenjate. Tako menjava kot vračilo sta popolnoma enostavna in brez drobnega tiska.Vse kar morate storiti je, da pošiljko z artiklom v stanju, kot ste ga prejeli (neoprano in z etiketo), pošljete nazaj na naš naslov: Irena Jurjevec s.p., Okonina 45b, 3333 Ljubno ob Savinji.

O vračilu

Če gre za vračilo, poleg priložite napisano vašo številko TRR-ja, kamor vam bom takoj po prejemu paketa nakazala vračilo celotne kupnine. O prejemu pošiljke in nakazilu kupnine vas obvestim na vaš email.

O menjavi

Če gre za menjavo, paketu priložite napisano za kateri artikel bi želeli menjati. Ko pošiljko prejmem, vas o tem obvestim in prav tako vas obvestim o roku dobave artikla. Pri menjavi vam dodatnih stroškov poštnine pošiljanja drugega artikla ne računamo.

Kje lahko oblačila iz vaše ponudbe vidim in pomerim pred nakupom?

Oblačila iz naše ponudbe lahko pred nakupom tudi pomerite. To posebno ponudbo vam omogočamo kjerkoli v Sloveniji – enostavno, neobvezujoče in brezplačno. Če vas zanima pomerjanje, me kontaktirajte na email irena@papina.si in se bova dogovorili.